Public Humiliation/Erotisk ydmygelse

Jeg kan ikke i detaljer huske hvor eller hvornår jeg første gang hørte udtrykket “erotisk ydmygelse/humiliation”, men det ”rørte” noget i mig med det samme. Ja OK, det var efter at jeg kom ind i ”miljøet” og lige så efter at et vennepar havde fortalt om hvordan de legede med det. I venneparret fortalte han om hvordan han bad hende tage tøjet af og køre en tur med ham i bilen eller ”apportere” ting som en anden hund og hun talte om hvordan det tændte hende at ”stå til rådighed” men også at blive ”ydmyget” af ham i legen. Dette har aldeles altid fascineret mig på en meget svær ”definerbar” måde. På det tidspunkt i livet havde jeg ikke sådanne tilbøjeligheder til offentlig sex eller muligheden for at blive fanget….men langsom gennem livet ”trækker det mere og mere”

Et andet vennepar jeg havde (i mine 20’er) fortalte hvordan de nød at ligge og elske ”stille” bag sofaen mens forældrene var i stuen eller andda sad i sofaen. Eller hvordan de kneppede på vaskemaskinen mens forældrene sad og spiste mad og de var vilde med det…….Selve tændingen på sådanne situationer har jeg dog ikke….de ville nok havde modsat virkning på mig….en blød pik og lyttende ører og observerende øjne mod ”forældre/svigerforældre”….men jeg kan sagtens sætte mig ind i deres ”ide” med det og hvilken humiliation ville det ikke have været at blive opdaget af ens forældre mens man knepper ungmøen bag sofaen…tror sgu de gamle ville have fået noget galt i halsen…..og søger man på nettet i dag, så er der jo oceaner af film og sites omkring ”public sex and humiliation”….så der må jo være ”noget om det”.

I min interesse om, at vide mere har jeg søgt og læst på Fetlife, internettet, blogs, forums etc. og indsamlet ideer som jeg evt. kunne udsætte en for som havde denne tænding. I gennem tiderne har jeg da leget med disse remote egg’s og endda en TLF-remote vibrator hvor en ”masse venner” fik nummeret og skulle SMS’e den daværende partner, da jeg ikke selv var hjemme….alt sammen små sjove julelege….specielt for mig at planlægge og udføre…….dernæst er der leget med julelege som midt under ”brylluppet” eller den fine candle-light dinner,  at hun skulle gå ud og tage sine trusser af og give mig dem i hånden og lade mig slikke hendes finger ren foran de andre (hun havde selvfølgelig skulle dyppe den i dåsen)…….de mere vovede har været at hun skulle tage et billede af sig selv nøgen i kirkens døbefond eller skulle ”score en fremmed” fyr og tilbyde ham et blowjob foran mig eller ude på et WC, alt imens han vidste hun var sammen med mig….en enkeltgang til en fremmed og hans 2 venner på en gang.

Denne form for kontrol og vel en form for power-exchange sammen med muligheden for at blive opdaget gør mig tændt i situationen…og ens ”forkvaklede hjerne” kan da udvikle disse lege til en sådan ekstremitet, at jeg næsten ikke tør udføre dem *S*….men er sqi fedt at gå og lægge skumle planer…….det er ”næsten” bedre end at udføre dem *GGG*…..men også kun næsten….

De næste seancer kunne blive noget i retningen af buttplugs i under en handletur i Netto eller en Candle-dinner på en 5-stjernet……Nude in public……..hente isterninger nøgen på et hotel (i ved den der is-maskine der står ude på gangen)…public spanking……flashe fissen på en P-Plads (håber ikke nogen kører i grøften).

Men men…trods det at jeg finder denne leg for interessant og fængende, så er jeg jo IKKE modtageren af det der sker, altså selve ydmygelsen og vil ALDRIG blive modtager. Så mit pointe er…….Ja jeg nyder legen fra min side…….men FORKLAR mig hvad det er der ”tricker” dig i den anden ende…DIG som modtager ydmygelsen…..hvad er det der får dig til at udføre?…bare det at han siger det??…….Selve ydmygelsen?…andet…please entlighten me.

En kommentar to “Public Humiliation/Erotisk ydmygelse”

  1. annette Says:

    Master H.

    Det er svært at forklare hvad det er der præcist “tricker” en sub/underdanig som mig.
    Det er trods alt en mærkelig ting at en selvstændig kvinde som jeg, der har en karriere, en kvinde som jeg der tager mange beslutninger hver dag, er den underdanige derhjemme.

    Men det er mit eget valg, og jeg nyder at være underdanig og en god tøs for Manden min, stå til rådighed for Ham når Han har brug for mig og min krop.

    Jeg har altid været en “pleaser”, og det at vælge at være den underdanige i et BDSM forhold skal komme fra hjertet, ellers vil det aldrig fungere.

    Jeg tænder fuldstændig på at udføre de ordre Manden min giver mig, uanset hvad det måtte være.
    Jeg tænder på at gøre Manden min glad til hver en tid, servicere Ham, jeg tænder på at modtage den smerte Han vælger at påføre min krop, jeg tænder på at se de mærker Han har givet min krop når Han lyster, jeg tænder på at vide at min krop altid er klar og lækker til Ham, tænder på at Han kan gøre brug af min krop når Han har lyst.

    Det at modtage ydmygelsen kan jo være en svær ting, men det der “tricker” mig, er at vide, at det gør Manden min glad og stolt over mig når Han ydmyger mig, og jeg bare tager imod. Det tænder mig
    at det er Ham der ydmyger mig, Ham jeg har valgt at være underdanig for. Jeg har jo valgt at lægge min krop og sind i Hans hænder.
    Jeg ville aldrig lade mig ydmyge af andre end Ham, med mindre Han har bestemt at det er sådan.

    Han kan gøre med mig som Han har lyst, jeg har viet mit liv til at servicere Manden min, så at vide og se at han er stolt over mig “tricker” mig helt vildt.
    Alle mine parader er væk, Han overtager og ejer mig fuldstændig 100 %.

    Jeg er meget ny i denne verden, og har endnu meget at lære, men håber alligevel mine ord kan bruges.

    Hilsner fra blå viol.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.